torsdag 9. oktober 2008

Sent sommerprosjekt


Begynte på det i sommer, men det ble lagt bort. Litt sent med liljekonvaller nå, men jeg får vel prøve å ta den andre siden også.

Det eneste som er kjedelig med sånne bordløpere, er å brodere samme greine to ganger. Har nå bare en masse smått med attersting rundt blomstene. Også et par sommerfugler flagret rundt på siden. Så jeg får vel brodert det ferdig, og sydd den kanten rundt, så jeg får meg en duk til bordet. Selv om jeg kanskje ikke legger det på før neste vår.

Nå er det jo tid for å lage litt høst hjemme. Bytte ut gardinene til noen mørkere og varmere i fargen. Eller kanskje jeg skal la de lyse henge, til jeg skal pynte jul. Det går jo så innmari fort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempegøy å se, Inger! Jeg snakka akkurat med deg på Meny i Tønsberg og måtte jo sjekke bloggen din. Jeg ser at det er flere blogger her, og at du har vært utrolig aktiv både med datamaskinen og strikkepinnene og korsstingutstyret og fotoapparatet.

Synd at du ikke har vært helt i form. Men det er jo fantastisk at du har fått gjort så mye likevel. Enig med deg - stoltheten din (dragen øverst) er skikkelig fin. Ellers likte jeg også de hønsestrikk-plaggene (eller hva teknikken kalles nå). Broderidronning, det er det du er.

Svein, ex-nabo fra barndommen

Elins Cards and other handscrafts sa...

Åå den duken var nydelig. Håper du blir ferdig med den :o)