lørdag 26. januar 2008

Sokkomani



Sokker får virkelig bein å gå på. Har lite annet å gjøre for tiden, enn å sitte å strikke. Tre par sokker ble levert ut på lørdag. Rakk ikke engang å ta bilde av dem. Holder nå på med et par store herre sokker, og har vel lovet bort sokker til en haug flere folk. Men det er veldig morsomt å strikke disse Kaffè Fasset inspirerte sokkene fra Drops. Det er Fabel Superwash til Garnstudio.com. Kjempe billig garn også. 50kr paret blir det ca.
Har visst fått helt dilla. Blir bare litt sliten i hendene, så det blir litt finger strekking mellom øktene. Morsomt lell.

2 kommentarer:

Ninne sa...

Hei Inger!
Så morsom overskrift du har på dette innlegget! Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din når jeg var ute og snoket etter enkle broderimønstre. Vi bor i samme by, vi! Vet du noe sted det er et godt utvalg av søte broderimønstre, for en novise som meg? Jeg kan tenke meg noe søtt i korssting som en start. Jeg har aldri brodert før, men det frister mer og mer! Kos deg ute ved sjøen!!

Niko sa...

Her er det masse fine lester og strømper.Ha en fin dag. Niko