mandag 10. desember 2007

Jobber videre


Det har vært stille på bloggen. Har sitti å sydd en masse. Har bare igjen et ansikt på den andre nissen som sover ved soppen. Og så var det den evige kanten rundt, med sytråd.

Skal få tatt noen bilder av en kjempestor juleduk, og et heklet sengeteppe som jeg har laget, og som er hos en venninne. Ellers skal jeg et tur inn til Oslo til min nevø. Der har jeg et stort drage bilde, og tre små drager jeg tegnet av og sydde på frihånd. Legger det ut her når jeg har fått det. Gleder meg til en julepresang som jeg skal få.

Denne ørnen mot månen, skal jeg sette igang med over jul. Flott, ikke sant?

1 kommentar:

Ida E sa...

Tenk at du våger deg i kast med de store broderiene. Jeg mister motet på de små allerede og kommer ikke igang. Kjempekoselig å se at andre er superflinke, det med dragen er helt fantastisk og ørnen likeså.